مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-10سياسي

یوم الله 22 بهمن زمینه ساز استمرار عزت و اقتدار نظام است


استاندار گیلان ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن افزود: 22 بهمن زمینه ساز استمرار عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن افزود: 22 بهمن زمینه ساز استمرار عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

ارسلان زارع ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز اظهار کرد: همانگونه که مردم ایران در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن مهمترین نقش را ایفا کرده اند؛ به یقین در استمرار عزت و بزرگی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نیز همواره نقش آفرینی می کنند.

وی یکی از جلوه های باشکوه این نقش آفرینی را حضور آحاد ملت در راهپیمایی 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خواند و افزود: در گیلان مسئولان و خدمتگزاران نیز همپای مردم استان در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: از همه اقشار مردم فهیم، آگاه و شریف گیلان دعوت می کنم همانگونه که در همه صحنه های انقلاب و ایام الله، حضور موثر و باشکوهی داشته اند؛ این بار نیز که حسب ضرورت و شرایط امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور آگاهانه هموطنان داریم، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله 22 بهمن زمینه ساز استمرار عزت و اقتدار نظام است

یوم الله 22 بهمن زمینه ساز استمرار عزت و اقتدار نظام است